1000 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Bedava!
1000 tl ve Üzeri Alışverişlerinizde Kargo Bedava! 1000 tl ve Üzeri Alışverişlerinizde Kargo Bedava! 1000 tl ve Üzeri Alışverişlerinizde Kargo Bedava! 1000 tl ve Üzeri Alışverişlerinizde Kargo Bedava!

Sıkça Sorulan Sorular

Ücret iadem ne zaman yapılır?

İade ettiğiniz ürünün ücret iadesi bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Bu süre yaklaşık 1 haftayı bulabilir.

İade ettiğiniz ürünün ücret iade süreci aşağıdaki gibidir;

  • Ürün bize ulaştıktan sonra en geç 48 saat içerisinde iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.

  • Ürün iade şartlarına uygunsa, iadeniz onaylanır ve ücret iadeniz bankanıza bağlı olarak 2-10 iş günü içerisinde ödeme yapmış olduğunuz kartınıza yansır.

  • Havale , eft ödemeli siparişlerde iade edilecek tutar ürün/ler tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde iade talebi aşamasında vereceğiniz banka hesap numarasına yatırılacaktır.

  • İade için gönderilen ürünün kullanılmamış olması, fiyat ve marka etiketlerinin sökülmesi durumunda iade kabul edilmemektedir.

  • Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

  • Keyfi iadelerde kargo ücreti müşteriye aittir.

Not:

  • Banka kartına yapılan iadenlerin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.

  • Taksitli yapılan alışverişlerin ücreti bankaya tek seferde ödenir ancak bankanız bu tutarı kredi kartınıza taksitli bir şekilde iade eder.

İade ve Değişim Nasıl Yapılır?

  • Satın almış olduğunuz ve kullanmadığınız istisnasız her ürünü , ürünü kargodan teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilir, değiştirebilirsiniz.
  • İade & Değişim işlemleri için sistem üzerinden ilgili siparişe girerek talep oluştırmanız gerekmektedir.
  • Değişimi yapılan ürünler iade edilemez.

İade Ücreti Ne zaman ve Nasıl Yatırılır?

İade işlemlerinde ürünün tarafımıza iadesi uygun görülen koşullarda gerçekleştiyse ürün bedeli aşağıda belirtilen şekillerde tarafınıza geri ödenir :

  • Taksitli alışverişlerde ürün bedeli taksit sayısına bölünerek kredi kartınıza bankanız tarafından her ay yatırılır. Bu prosedür tamamen bankanız tarafından belirlenmiştir. 
  • Havale , eft, ödemeli siparişlerde iade edilecek tutar ürün/ler tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde iade talebi aşamasında vereceğiniz banka hesap numarasına yatırılacaktır.

Hangi Durumlarda İade ve Değişim Kabul Edilmez?

  • İlgili sipariş üzerinden talep açılmadan tarafımıza manuel olarak gönderilen ürünlerde işlem yapılmamaktadır. 

  • Ürünün kutusu hasar gördüğü, üzerine bant, yazı vb gibi işlemler uygulandığı takdirde gönderilen iadeler kabul edilmemektedir.

  • Ayrıca iade için gönderilen ürünün kullanılmamış olması, fiyat ve marka etiketlerinin sökülmesi durumunda iade kabul edilmemektedir.

  • Ürünün teslim alınmasından itibaren en geç 14 gün içinde iade ya da değişim işlemi için tarafımıza kargo edilmesi gerekmektedir. Bu süreyi aşan durumlarda iade ve değişim kabul edilmez.

İade ve Değişim İşlemlerinde Kargo Ücreti Öder miyim?

  • Üründe bizden kaynaklı bir yanlışlık/kusur bulunduğu taktirde iade kargo ücreti ödemezsiniz.

  • Keyfi iadelerde ürün bedeli, iade kargo ücreti kesilerek tarafınıza ödenir.

  • Bireysel siparişlerde iade sürecinde fatura şartı aranmamaktadır. Kurumsal siparişler için satıcı adına iade faturası düzenlemelidir.

  • Standart kargo ücreti 29 TL'dir.

  • "Kargo bedava" kampanyası olan ürünlerde ise kargo ücretsizdir.

  • Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.

  • 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz tarafımıza iade edilir.

  • Kargo firmaları pazar günleri hariç eve teslimat yapmaktadır.

  • Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Svein.com.tr | Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız.

  • Bu SMS ve bilgi mesajı geldikten sonra size gönderilen link üzerinden kargo takibini yapabilirsiniz.

  • Satın aldığınız ürünler Hesabım->Siparişlerim->Sipariş Detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir.

  • Siparişinizi saat 13.00 ' dan önce oluşturduysanız aynı gün içerisinde kargoya verilir. 13.00 ' dan sonra oluşturduğunuz siparişler yoğunluk durumuna göre ertesi gün kargoya teslim edilebilir.

  • Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.

  • Evet, siparişleriniz hediye paketi yapılabilir. Bunun için ilgili siparişe destek talebi kısmından hediye paketi istiyorum diyerek iletebilirsiniz.
  • Kargoya verilen siparişler iptal edilemez.
  • Ürün size ulaştıktan sonra iade prosedürlerine başlayabilirsiniz.
  • Not: Keyfi iadelerde iade kargo ücreti müşteriye aittir.
  • Svein.com.tr web sitemiz üzerinden satılan tüm ürünlere KDV dahildir.
  • Bilgi güvenliğiniz için siparişinizi sadece siz tamamlayabilirsiniz.
  • Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Kullanıcı Bilgilerim“ sekmesini kullanarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.

  • E-posta adresinizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra “Hesabım” bölümündeki “Kullanıcı Bilgilerim“ sekmesini kullanarak e-posta adresinizi güncelleyebilirsiniz.

Sipariş verebilmek için şu adımları izlemeniz yeterli:

  • Ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz.
  • Ödeme ekranından kayıtlı adreslerinizden birini seçebilir, veya yeni bir adres bilgisi ekleyebilirsiniz.
  • Aynı ekrana kart bilgilerinizi girip, taksit yapmak isterseniz taksit seçeneklerinden birini seçerek ödeme işleminizi tamamlayabilirsiniz. Akabinde "Ön Bilgilendirme Koşulları'nı ve Mesafeli Satış Sözleşmesi'ni okudum, onaylıyorum." seçeneğini tiklemeniz sonrasında "Ödeme Yap" butonuna tıklayarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
  • Ödeme işlemenizi tamamlamanız akabinde ekranda "Siparişiniz Alındı" ifadesi görünecektir.
  • Ödemeyi kredi kartı / banka kartı veya havale ile gerçekleştirebilirsiniz. Kart bilgilerinizi girdikten sonra eğer taksit yapılabilen ürünlerse taksit seçeneklerinden birini seçip alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

  • Havale ile yapılan ödemelerde "havale bildirimi" sekmesinden sipariş numaranız ile bildirmeniz gerekmektedir.

  • Kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır.

Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Yükleniyor...